Subject: Laserite kasutamine Rummu karjääris 6-7. juuni 2024
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: "'Kea Toi'" <[email-masked]>, "'Tanel Kulbas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 18:00:09 +0300

Tere!

                Kuidas läheb?

                Soovime kasutada lasereid Rummu karjääris 7. juunil
toimuval kontserdil

                Laserite põhisuunad on loodesse ja kagusse.

               - 06.06 kell 21.00 – 04.00 07.06.24 (paigaldus ja
testimine)

               - 07.06 kell 20.00 – 01.00 08.06.24 (kontsert)

Kasutatavad seadmed:

a.	OPTLaser PD 15000 – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga max 60 kraadi
loodesse ja max 30 kraadi kagusse
b.	OPTLaser WP 30000 – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 60 kraadi
loodesse ja max 30 kraadi kagusee

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Ürituse korraldaja: Klaus & Videnski Productions OÜ, Kert Klaus, 5203701,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487